Обміняти та повернути товар, куплений в магазині BROBRONYA можна за допомогою зворотної доставки «Новою Поштою» або персонально в магазині в місті Києві за адресою, вказаною в контактах.
Відправлення товару на обмін або повернення здійснюється коштом клієнта якщо товар належної якості і за рахунок продавця, якщо товар пошкоджений або бракований.
Здійснити повернення й обмін можливо протягом 14 днів з моменту отримання посилки.
Підставою для повернення та обміну товару є виробничий брак або його пошкодження. Товар, який ви повертаєте, має зберегти товарний вигляд, оригінальне пакування, ярлики, бирки та чек. Речі, які пройшли хімічну чистку, прання, або мають ознаки використання, не підлягають поверненню та обміну. Коробка є частиною товару, тож її пошкодження може стати причиною відмови в поверненні.
Термін опрацювання заявки на повернення та обмін — 2-3 робочих дні.
Якщо товар був пошкоджений під час транспортування «Новою Поштою», вартість товару компенсує транспортна служба згідно з умовами, вказаними на сайті служби.
Повернення коштів здійснюється лише на той рахунок або банківську картку, з якої була проведена оплата. Якщо товар відповідає всім зазначеним вище вимогам, ми здійснимо повернення грошових коштів протягом 10 робочих днів з моменту отримання товару. Зазвичай кошти надходять на рахунок протягом 1-5 днів з моменту транзакції. Термін зарахування коштів залежить від вашого банку, і в окремих випадках може сягати до 30 днів.
Гарантія:
Магазин BROBRONYA пропонує лише оригінальну та якісну продукцію, які ми виготовляємо або офіційно замовляємо у брендів-виробників або дистриб'юторів. Вся продукція має необхідну гарантію, сертифікати і проходить тестування. З документами можна ознайомитись, відправивши запит менеджеру магазину. На всі відправлення поширюється страхування. Якщо ваше замовлення було загублене або не доставлене вам з інших причин, будь ласка, зв‘яжіться з нами будь-яким зручним способом для вирішення питання.